Friday, January 25, 2013

Diari 8 : Hantu?.

Sabtu(26/01/2013)

Semalam adalah shif malam pertama aku bersama john yang berasal dari Filipina, aku rasa kerja malam pun susah juga. Tak ada yang senang dalam kerja ni sebenarnya, Ramai yang takutkan aku bila bekerja di shif malam, ada hantu la, orang tua berjalan depan lobby la, dan macam-macam lagi la. Aku hanya ketawa, sebab diorang cuba nak takutkan aku dengan perkara tu, tapi memang la aku takut, tapi takut-takut berani la katakan.

Pukul 3 pulak kami meronda-ronda satu hotel tu, john kata nak cari hantu. Aku hanya gelak saja bila john kata macam tu. Jangan dia auchak-auchak ngan aku nanti sudah. Pagi tu memang tersangat sejuk, sampai muka and tangan aku pucat gila.

Malam ni aku harap takde la benda-benda tu semua. Doakan yang terbaik untuk aku!,