Sunday, January 20, 2013

Diari 2 : Pecah Masuk Shif?!




Ahad (20/01/2013)

Hari ni bagi aku, boleh la rasanya walaupun agak kebengongan apa yang aku buat, aku sendiri pun tak tahu. Kerja memang kerja, tapi nak masuk kepala hotak ni macam susah sebab selalunya aku kerja aku banyak kepada kemahiran dari berdepan ngan komputer ni. Walaupun aku pernah belajar IT tapi tak rasa aku minat kerja duduk pada satu tempat.

Tapi mana ada kerja yang senang kan? semua lalui dengan susah dulu, baru kita tahu benda tu senang atau susah. Aku akan cuba untuk memahami dengan cepat walaupun RAM dalam kepala hotak ni tak laju, akan ku cuba jugak!.

Supervisor yang diberi nama Mr.Shah ada cakap yang dalam minggu ni dia akan pecahkan kami untuk shif. Masa tu aku dah bertambah kebengongan walaupun buat-buat muka tak bersalah. Aku terima cabaran baru ni, aku harap aku boleh. Boleh ke?....

Aku tak kisah aku join belah sape pun, janji kerja. Niat aku nak cari duit dan beli kereta. Ye kot?. Aku pun tak tahu nak beli ape sebenarnya. -_-"

Oklah, sampai disini dulu untuk hari ni, esok mungkin lagi mencabar rasanya.