Monday, July 16, 2012

Rindu Seorang Sahabat


Di sebalik wajah - wajah teman yang selalu menemani hari ku, terpahat rindu yang mendalam antara mereka. Walaupun jauh di mata, tetapi di sebalik senyuman mereka ada makna pengharapan yang aku, dia, dan mereka akan bertemu suatu hari nanti.

Namun aku masih mampu lagi tersenyum walaupun mereka tidak lagi seperti dulu, kerana aku masih ada mereka di dalam hati ini seperti saudara aku sendiri yang telah banyak mengisi hari-hari suka mahupun duka bersamaku.

Waktu demi waktu terus berlalu, tapi hatiku tetap sama seperti dulu. Aku tidak pernah melupakan mereka walaupun aku dan mereka tidak seperti dulu. Rindu ini yang selalu menyatukan kembali hubungan aku dan mereka hingga ke saat ini.

Aku mohon padaMu ya Allah, jangan hilangkan perasaan ini bersama mereka. Aku terlalu sayangkan hubungan ini bersama mereka, biarlah semua ini sampai ke akhir hayat. Amin.


Ditujukan Kepada:
Blogger Siblings Yang Mengenaliku.