Tuesday, July 31, 2012

Episode 12: Untuk Selamanya


Apa yang boleh aku buat kat rumah kan?, tinggal lagi 3 hari lagi untuk aku start keja. Dah tak sabar aku dari duk dalam rumah. Boring jugak kalau duit tak masyuk. Huhuhu.. Kadang-kadang guitar jugak la jadi tempat aku melayan perasaan orang yang jauh. Kehkehkeh. Lagu ni yang aku selalu main. Dengar mesti tangkap cintan punya la.

Cermin Band - Untuk Selamanya


Lagu ni la yang aku layan masa aku dah tak tau sangat nak buat apa..huhuhu..Harap korang terhibur dengan lagu ni.


Bila di fikirkan balik, aku ni macam gila pun ada. Menanti yang tak pasti kan?, boleh ke macam tuh?, betul ke aku buat ni hingga ke hari ini?. Hurm, kadang-kadang jadi tanda tanya yang aku sendiri tak terjawab.


Kadang bila di fikirkan, jarang jauh pun ok jugak kan?, aku terlepas dari godaan dan yang akan mengundang ke arah yang maksiat. Aku sendiri pernah cakap kat dia macam dan dia sangat memahami apa yang aku cakap. Aku taknak apa-apa yang tak elok jadi ke atas dia, biarlah sampai ke jinjang pelamin jika direstui.