Friday, July 27, 2012

Episode 8: Jangan Salahkan Mata Rabun


Bulan-bulan puasa ni, ni je la yang mampu dibuatnya. Apa lagi nak buat, nak keluar lepak dengan member panas pulak. Baik duk rumah rehat je sebelum start keje bulan depan. Makin dilayan movie feat novel ni makin bertambah rabun la jawabnye.


Ni spek baru untuk tahu ni, dulu spek lama, dah 2 tahun tak tukar. Power pun dah bertambah sikit dah. Hurm, makin teruk rabun aku sekarang. Kalau tak Pakai Spek, Mesti migraine kepala aku ni, siap mata aku sekali kene effect dia. Nak buat macam mana, terima je la dah jadi macam ni. Ubat jangan ditanya, sampai tak larat nak makan ubat. Sejak kecil sampai sekarng hidup dengan ubat je, tak guna jugak. Nak tengok dulu aku pakai spek mana?.


haaaaa, macam ni la dulu. Zaman muda-muda la katakan.hahha.. Sekarang dah tua sikit dah. Sikit je ok. Sekarang dah tak simpan janggut-janggut tuh semua. Malas la pulak rasanya lepas keje restaurant tuh. Rasa nak bersih ja muka ni. Macam yang ni..


Haaa..ni imej lepas keja restaurant, dah tak macam dulu dah. Tapi bila jumpa member-member, diorang kata aku dah makin kurus sedangkan aku tiap-tiap hari makan. Tak tahu nak kata apa, dah badan aku macam ni je kot. Dah tak boleh nak naik lagi dah. ehek!.