Monday, July 30, 2012

Perasaan Ini


Apakah perasaan yang aku rasa ni?, aku seperti sesat dalam menuju di dalam lubuk hatimu itu. Aku mencuba untuk kembali kepada jalan yang indah untuk bersamamu walaupun aku selalu sesat dalam dirimu. Aku harap kau izinkan aku untuk bersamamu, dan izinkan aku melepaskan penatku disisimu setelah sekian lama mencari cinta yang sesat dalam diri sendiri.

Aku mula terfikir setiap kali aku berseorangan dalam dunia aku sendiri, dapatkah selamanya kita akan bersama?, menyatukan perasaan antara kau dan aku, semoga ia menjadi cinta yang kekal abadi?.

Kadang-kadang ia membuatkan aku sendiri takut akan kehilangan dirimu bagaikan hilangnya cahaya yang selalu menyinari hati ni dan tak terpadam didera godaan dan masa yang selama ini menyelubungiku.

Aku tak yakin aku akan dapat membahagiakamu seperti sebuah drama, tapi aku akan cuba untuk membahagiakan masa depan untuk kamu untuk selamanya kekal bersama.