This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Showing posts with label BLOGGER TOPIC. Show all posts
Showing posts with label BLOGGER TOPIC. Show all posts

Tuesday, April 10, 2012

Artis Blogger?


Isu soal artis memang korang tahu punya. Macam - macam korang dah dengar kan?. Ramai orang yang naik populariti melalui laman social seperti Facebook dan sewaktu dengannya, tapi tu orang tak kata artis lagi la. Ery dengar diorang panggil orang - orang yang naik populariti kat laman social tu HOT BATAK atau pun HOT SENTAP. Hahaha!. Giler GLAMOUR jugak ek diowang?.

Lain la kalau kat YOUTUBE tuh, lain cerita pulak kan?. Sebab diowang menunjukkan bakat masing - masing melalui SUARA diowang tuh macam yang korang sudah kenal NAJWA LATIFF, AINAN TASNEEM dan ada lagi yang Ery tak ingat, tapi kat Facebook?, bakat ape yang diowang ada?. Ayat awek sampai cair atau fake relay tiap - tiap minggu?. Hahaha!. Tu je yang Ery dapat lihat sekarang kat Facebook, cepat naik populariti sebab tu je pon. Takde lansung bakat lain. Banyak lagi sebenarnye artis YOUTUBE yang naik melalui bakat suara mereka sendiri. Kagum siot! Ter FALL IN LOVE kot. hahaha!.

Ok - ok. Ery nak tanya korang ni?. Mesti korang pernah dengar ARTIS BLOGGER kan?. Maksud Ery, yang korang kenal or maybe dia dah memang terkenal melalui BLOG ni? Contoh yang Ery rasa diowang ni terkenal and ramai follower yang boleh di anggap macam Artis Blogger ni ialah :
Ni je la yang Ery kenal, yang lain yang dalam kurungan tuh, diowang yang bagi tahu. Artis Blogger ni sebenarnya low profile sikit, tapi ada jugak la yang naik populariti terus. Korang ade kenal sesape lagi yang boleh dianggap artis la dalam dunia blogging ni?. 

Bercinta Di Blogger?


Slalu Ery dengar orang dok bercinta kat facebook, twitter, myspace, friendster dan sewaktu dengannya. Tapi Ery tak penah tengok lagi orang dok bercinta dalam BLOGGER?. Ada ke orang yang bercinta dalam blogger ni?. Macam mustahil je nak jumpa kan?. Tak tahu la kenape ery boleh terpikir pasal ni. Kalau laman social lain kalau bercouple or fake relay tuh. Belambak la Ery tengok, tapi kat BLOGGER?. Kelakar pulak bila di pikirkan. Korang ade tak pengalaman macam tuh?, bercinta di BLOGGER? cuba cite skit? mesti best kan?. Ery tak pernah merasa or berperasaan time berblogging, pasal tu tak pernah bercinta dengan BLOGGER GIRL. Kalau perasaan sayang macam kawan or sibling memang banyak dan tak terkata. Memang Ery sayang mereka sangat-sangat. Diorang jugak la semangat Ery time Ery sunyi. So, korang cite la skit kalau ade bercouple di BLOG ni???... Bleh kan?