Sunday, August 5, 2012

Episode 18: Cabaran Menanti

As-salam semua, esok dah la aku kena pergi kerja awal dalam pukul 8pagi macam tu, tapi kenapa bila aku tidur, mesti tak nyenyak. Aku ingatkan aku dah tido lama dah, aku tengok je jam kat telephone aku, perghh! sakitnye perut kelaparan!, baru pukul 3 pagi. Hurmm..sabar je la, tapi bila bukan bulan puasa tu, nak bangun atau terjaga dari tidur memang confirm la tak terbangun. Yang tuh aku tak tahu kenapa pulak jadi macam tuh.haha!


Aku dengar pulak bos cakap hari ni mungkin ramai costumer sebab baru bukak kan?, perghhh! parah ni!, dah la baru training buat air tak sampai 2 hari kot?. Macam mana nak ingat semua tuh?, air pulak bukan satu jenis, berpuluh jenis nak kena ingat dalam satu masa. Hurmm..Berkemungkinan aku akan OT kot esok, sebab tak cukup orang. Pekerja kat situ cuma 4 orang je yang baru ada. Aku, Fezal, Momo, dan Ying. Agak-agak boleh ke ni?, cam tak yakin plak aku. Hahaha!


Bak kata pepatah "air yang di cincang tak kan putus", tapi itu bukan isu yang sebenarnya., yang pasti aku suka kalau dapat OT. Raya ni pun aku nak kerja jugak, tapi malam la kerja kan, rugi kerja siang-siang ni. Member semua dok risau pasal baju raya, tapi aku tersenyum menandakan aku kecewa. Hahaha!, Aku tak tahu kenapa.