Wednesday, August 1, 2012

Episode 14: Kejapnya Rasa


Macam biasalah kan, nak tidur cukup susah aku ni. Kalau dah mula start depan laptop ni, apa yang aku mula fikir ialah nak update ape pulak lepas ni?. Hahaha!..Biasa la tu kan?, tu je yang mampu aku buat. Banyak sebenarnya aku simpan dalam kepala ni, tapi banyak pulak yang lupa. hurmm...


Lagu raya pun dah mula berkumandang dalam radio sekarang ni kan?, aku tak sempat pulak dengar, dengar orang cakap je la. Betul ke?. Huhuhu.. Rasa Cepat je kan masa berlalu, dulu masa kecik-kecik rasa lambat je nak abis puasa ni. Mungkin jugak sebab tak tahan nak berbuka, semua benda jadi lambat.


Dok Sembang pasal lagu ni, baju raya korang dah siap ke?, baju warna apa tahun ni? huhu..
Aku punya baju raya tahun ni?, entah..Aku pun tak tahu baju warna apa aku nak beli, tapi setiap tahun aku pakai baju yang lama je. jarang la aku nak beli baju raya berhelai-helai ni, lagi pun kejap je pakai kan?. Buat ape nak membazir.


Ok lah, aku pun dah letih otak nak ingat yang semalam, nanti kalau ada cerita yang best lagi malam ni, aku story-story kat korang. SELAMAT BERPUASA SEMUA!.