Wednesday, April 4, 2012

Bab 1: Mereka

Semalam hari yang paling meletihkan meronda feat jalan-jalan cari pasal. Depa semua memang gila feat sewel bak ang!. Enjoy gila walaupun setengah-setengah part ada jiwang-jiwang ala-ala OMBAK RINDU tetap masih boleh tersenyum. Kadang-kadang tu, kegembiraan yang kita dapat mungkin sementara, tapi kalau semua tuh terjadi antara kami suatu hari nanti. Aku mahu kisah ni jadi sebagai kenangan hidup aku bersama depa yang gila feat sewel ni. Pape pon, aku enjoy walaupun tersangat la letih sebab aku je yang kene drive, orang yang ada lesen tak nak plak bawak. Len kali ambik lesen tuh, simpan dalam laci umah na, membazir duit je. hahaha!. Jangan marah ek.

Watak-watak yang bersama aku semalam ialah........Chewah! macam artis pulak depa neh. Puihh!. Mereka adalah berlima feat 1/2. 1/2 ni sebab budak kecik. hehehe~. 1st time pulak tu bawak budak kecik pegi berjalan sana-sini. Diowang adalah IEKA, EIJA, AZHAR, JOE, dan si kecil MANJA.

GEMPAK jugak la kan depa ni, nampak je muka baik-baik, tapi perangai. Jangan tanya aku, tanya la depa ni.hahaha!. Kang silap cakap, kene saman pulak ngan depa semua ni. 




Ni la aku yang dulunya rambut panjang feat AWAN NANO di situ dah berubah jadi pendek. Dengan TRADEMARK nya " Tak Pandai Senyum". Susah gila kot nak senyum-senyum ni. kalau aku senyum mesti senget ja. 



Ni la si kecil MANJA. Nampak je kecik macam ni, tapi.....
enjoy macam orang besaq. Tengok la kakak dia macam mana kan. hahaha!


Ala-ala cover perut semua. Macam nak ja aku baling kasut ni.hahaha!.
Yang si JOE ni pulak muka cam nak terkentut ja, tapi tahan depan kamera. Ahak!.


Ni la yang paling sakan berKAMERA neh. Kalau aku ada Kamera CANON or NIKON. Aku cari model lain, kalau guna depa ni, confirm hang abis sebab penuh memori ngan gambaq depa ja.hahaha!.



Gambar ni aku tangkap curi time depa dok relax layan pantai tuh. Sorang lagi si AZHAR takda dalam gambar semua ni, sebab dia malu-malu UNTA boleh disitu. Puihh!. Pape pon, semalam adalah yang TERBAIK dan yang sangat GILA!.

LOKASI: Ban Pecah, Kuala Kurau, Perak. Karaoke Keluarga Sg.Bakap, R&R Bagan Ajam.
TARIKH: 3 APRIL 2012